Δήμος Ρόδου: Μέσω εφαρμογής τα προβλήματα της καθημερινότητας

H έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, αποτελεί πρώτη προτεραιότητα μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε από σήμερα η λειτουργία των αιτημάτων πολιτών της εφαρμογής μέσω της οποίας οι κάτοικοι του νησιού μας, θα μπορούν να αναφέρουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου τα προβλήματα της καθημερινότητας. Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ο κάτοικος θα μπορεί να αναφέρει άμεσα τα θέματα που εντοπίζει και γίνεται με τον τρόπο αυτό συνεργάτης του Δήμου στην προσπάθεια να κάνουμε το νησί μας πιο όμορφο και πιο λειτουργικό.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μέσω του Google Play για έξυπνα τηλέφωνα Android (αναζητήστε «αιτήματα πολιτών Ρόδου» στο Google Play) και μέσω του διαδικτύου (Web) στη διεύθυνση http://aitimata.rhodes.gr. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και για έξυπνα τηλέφωνα Apple.

Η Δημοτική Αρχή και οι υπάλληλοι του Δήμου Ρόδου πιστεύουμε πολύ στη νέα αυτή εφαρμογή. Η δυνατότητα αναφοράς κάποιου προβλήματος 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα ανεβάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης του πολίτη. Για εμάς σαν Δημοτική Αρχή δίνεται η ευκαιρία, για πρώτη φορά, να καταγράψουμε την έκταση των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών και να δούμε σε ποια σημεία η πανίσχυρη αυτή μηχανή που λέγεται Δήμος Ρόδου χρειάζεται ενίσχυση και βελτίωση. Με βάση τα συμπεράσματα αυτά θα προχωρήσουμε στις κινήσεις που απαιτούνται ώστε η «μηχανή» αυτή να βγάλει όλη την ισχύ της προς όφελος των πολιτών της Ρόδου.

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιάννης Καμπούρης και οι υπηρεσιακοί παράγοντες μας είναι έτοιμοι, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.